top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תtania gorkoz

על החשיבות של צילומי ניו בורן מקצועיים


מה זה צילומי ניו בורן ?

צילומי ניו בורן זה בדיוק מה שאתם חושבים שזה, סשן צילום של תינוקות בשבועות הראשונים לחייהם (עד גיל חודש). סוג צילום זה שונה משאר סוגי הצילום האחרים בגלל רמת הקושי והמיומנות שצריך כדי לבצע אותם.


החוק הראשון בצילומי ניו בורן הוא שהתינוק הוא הבוס, אנחנו צריכים להתאים את עצמנו לתינוק ולעצב את הצילום סביבו, סשן ניו בורן יכול לארוך כמה שעות (2-4) מכיוון שהם כוללים הפסקות הנקה, האכלה, החתלה, הרדמה וכל דבר אחר שהתינוק צריך כדי שיהיה נינוח, ולכן חשוב מאוד להיות סבלניים.

צילום ניו בורן עטוף ישן במיטה עם פרווה ורקע עץ


למה כדאי לעבוד עם צלמי ניו בורן מקצועיים

  • חשוב להשקיע בציוד הצילום ובתאורה כדי שהתמונות יהיו באיכות הכי גבוהה ובצילומי ניו בורן איכות זה דבר חשוב במיוחד, לכן גם חשוב להצטלם אצל צלמת ניו בורן מקצועית עם הציוד הנחוץ לסוג צילום זה.

  • צילומי ניו בורן דורשים תשוקה אמיתית לתפוס את הרגעים המיוחדים ובסוג צילום זה מדובר לפעמים בשברירי שניות, אני דואגת שהכל יהיה מושלם בזמן הצילום ושיהיו את התנאים האידאליים להוציא את המיטב מסשן הצילומים.

  • אני משקיעה המון במלאכת צילום התינוקות, כפי שציינו צילומי ניו בורן דורשים מיומנות רבה, עם ליווי מקצועי תוכלו לנצל לא רק מיומנויות אלה גם את היצירתיות, אני יודעת מה הזווית הנכונה, מה הפוזה המתאימה ובאיזה אביזרים להשתמש.

  • אני תמיד שומרת גיבויים, אם התקלקל המחשב, איבדתם את ה-USB של התמונות או כל דבר מציק אחר, אז תמיד תוכלו ליצור קשר ואוכל לשחזר לכם את התמונות.

  • זאת הזדמנות להינות ולהרגע, בזמן שאני עושה את העבודה יחד עם התינוק שלכם. נצלו את ההזדמנות קצת לנוח, לשתות קפה ולהינות מפרוסת עוגה בנחת :)

  • ולבסוף, והכי חשוב, בטיחות ! ניו בורן הוא סוג צילום שמתעסק ביצורים קטנטנים ושבריריים, צריך לדעת איך להחזיק, לעטוף ולייצב אותם. אם אתם לא יודעים מה אתם עושים אתם יכולים אפילו לפגוע בקטנטנים, אל תנסו את זה בבית ! חשוב לעשות את זה יחד עם מישהו שעבר הכשרה.


צילום ניו בורן יש בתוך דלי על רקע מנצנץ

זכרונות של רגעים שלא יחזרו

השבועות הראשונים לאחר הלידה עמוסים ועוברים מהר מאוד, הקטנטנים גדלים בקצב מסחרר ולפני שאתם מבינים, יכולים לעבור שבועות וחודשים ולכן זה כל כך חשוב לצלם אותם ! ככה תוכלו להזכר כמה קטנטנים הם היו ולהעריך כמה הם גדלו שנים לאחר מכן.


בגיל הזה אפשר לעצב אותם איך שבא לנו ולצלם אותם בדרך הכי מקסימה שיש, צילום ניו בורן אפשרי רק בשבועות הראשונים לחייהם אז אל תפספסו את החלון !


צילום ניו בורן עטוף ישן בסלסלה

עד כאו הפוסט להיום, מקווה שנהנתם ! מוזמנים לטייל בגלריה ולבדוק את מחירון הניו בורן שלי !

77 צפיות0 תגובות
bottom of page