top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תtania gorkoz

מהרגע שסגרתם סשן צילומים עד שקיבלתם את התמונות

עודכן: 10 בדצמ׳ 2021

אז החלטתם להצטלם אצלי, קודם כל , יש ! מה קורה אחרי זה ? בפוסט הזה אסביר מה אני עושה מהרגע שסגרתם איתי עד הרגע שאתם מקבלים את התמונות.


לפני הצילום

בהתאם לסוג הצילום יש כמה דברים שצריך לעשות לפני שאני מגיעה לצילום עצמו.

בצילומי גיל שנה או משפחה הצילומים מתקיימים בטבע. יש לי כמה לוקיישנים מועדפים, שאני יודעת שיש בהם את התאורה והצל, עומק שדה והמרחב הנכונים.


אני יוצאת לסיור בשטח ומוודאת שהכל בסדר, לדוגמא- שפריחת השקדייה לא נעלמה, שהשדות לא נקצרו, ששדה התירס עדיין קיים, שאין בוץ והמקום נגיש לכלי רכב. ולבסוף קובעת מה הולך להיות המסלול שלנו ביום הצילומים.


לאחר מכן, אני חושבת על האביזרים ואיזה מהם יתאימו, אני גם דואגת לשאול את הלקוח אם יש לו העדפות לאביזרים ולוקיישנים מסויימים.



בצילומי ניו בורן לעומת זאת, הצילומים מתקיימים בסטודיו. אני שואלת את הלקוחות אם יש להם העדפה לצבעים או לסט מסוים שראו אצלי בתמונות, וממשיכה משם.


לפני שהלקוחות מגיעים אני מסדרת את הסטים, בוחרת את הרקעים, צבעים ואביזרים. קובעת באיזה סדר נעשה את הצילומים. והכי חשוב- מחטאת הכל לפני ההגעה של הקטנטן/ה לצילומים.


יום הצילום

זה היום שלכם ! ביום זה אתם מגיעים להצטלם, אני לוקחת אתכם ללוקיישנים/לסטודיו ומתחילים להנות ! חשוב לקחת את היום בקלילות, בלי לחץ (כי הילדים מרגישים כשאנחנו בלחץ). להכין משחקים מראש שאפשר לשחק איתם ו״להשתחרר״. אני באה לתפוס את הרגעים הספונטניים והאותנטיים שלכם :)



צילום משפחה במטע עצי זית


מתחילים לערוך

לאחר הצילומים מתחיל שלב העריכה. זהו השלב הכי ארוך בכל התהליך והוא מורכב מכמה שלבים:

  • סינון - ראשית אני עוברת על כל התמונות שצילמתי ומתחילה לסנן את התמונות הלא מוצלחות (תמונות מטושטשות, עם עיניים עצומות, לא מחמיאות וכו׳).

  • עריכה בסיסית - בשלב הזה אני מתקנת תאורה, צבעים, מבצעת חיתוכים איפה שצריך, וזה התוצר שאתם מקבלים גם למייל.

  • עריכת פוטושופ - לאחר העריכה הבסיסית אני שולחת לכם את התמונת ומבקשת שתבחרו את אלו שהכי אהבתם לעריכה אומנותית בפוטושופ. להבדיל מהשלב הקודם, עריכת פוטושופ היא עריכה מורכבת יותר בו אני מבצעת הסרת אדמומיות, קילופים, פצעונים ועבודת קוסמטיקה אם צריך, הכל כדי שהתמונה תהיה מושלמת :)


צילום פעוט בשדה תירס

סיום

בשלב הזה אני שולחת לכם את כל התמונות, עריכה בסיסית ותמונות שעברו ריטוש (פוטושופ) ומוודאת שאתם אוהבים את התוצאה :)



עד כאו הפוסט להיום, מקווה שנהנתם ! מוזמנים לטייל בגלריה ולבדוק את המחירון !

34 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page