top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תtania gorkoz

איך להתכונן לצילומי גיל שנה

צילומי גיל שנה יכולים להיות אתגר לא פשוט אם מגיעים לא מוכנים למפגש, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתכונן לצילומים כדי להוציא מהם את המיטב וכמובן להנות יחד עם הקטנטנים שלכם.


תכננו את התלבושות והאביזרים שלכם מראש


תתחילו לתכנן את התלבושות מהרגע שסגרתם על תאריך עם הצלמ/ת (או אפילו לפני !) , אתם יכולים למצוא את עצמכם מסתכלים על התלבושות פרוסות על המיטה ופתאום שום דבר לא נראה טוב ( או לפחות אתם חושבים ככה), אתם ממש לא רוצים למצוא את עצמכם יוצאים לקניות ביום הצילום בלחץ.


אם תרצו להחליף תלבושת לילד במהלך הצילום, החלפת תלבושת יכולה לקחת הרבה זמן אם בוחרים תלבושות שקשה להלביש או להוריד, בחרו תלבושות ואביזרים שיהיו קלים כדי לחסוך בזמן.


חשוב שהתלבושות והאביזרים יהיו נוחים לילד אחרת הם יהיו עסוקים בהם או שבכלל יתחילו להתעצבן.


אם אתם מתכננים להצטלם יחד עם הילדים, בחרו צבעים שמשתלבים טוב. צבעים עדינים ונייטרלים נראים הכי טוב בצילום, עדיף להימנע מצבעים עזים ובהירים או עם דפוס בולט שמסיח את הדעת.

פעוט גיל שנה לבוש באופן מוגזם

בחרו שעה נוחה לילד

בדרך כלל שעת הצילום היא ב״שעת הזהב״, לקראת שקיעה כשקרני השמש לא חזקות מדי, השעות החמות מאחורינו והאור זהוב ומחמיא. חשוב שהילדים יהיו נינוחים, שיהיו אחרי תנומה קלה אפילו, או לקבוע שעה אחרת שנוחה ומתאימה להם כדי להוציא את המיטב מהצילום.

תמונה של פעוט גיל שנה ישן בתוך שעון



כדאי להמנע מלקבוע צילום בימים שאתם יודעים שהקטנטן לא יהיה כל כך נינוח או כשהדבר בסימן שאלה, למשל בימים של חיסון או שינוי משמעותי אחר כלשהו, כמובן שאי אפשר לדעת איזו הפתעה מכינים לנו הפעוטות באותו היום לכן מומלץ לעדכן את הצלם בהתפתחויות ואולי אפילו לדחות את הצילום.



בסופו של דבר אתם רוצים להנות עם הקטנטנים וליצור זכרונות ויהיה מאוד קשה לעשות זאת אם הם לא משתפים פעולה.


תרגעו, תזרמו ותהנו עם הילדים

כצלמת אני כבר יודעת עם מה אני מתמודדת כשאני מגיעה לצילום גיל שנה, ילדים אוהבים להתרוצץ ולשחק, חלקם רגועים יותר מאחרים אבל זאת לא תמיד אפשרות להגיד להם לשבת בשקט בזמן שאני מצלמת, וזה בסדר גמור ! תנו להם להיות ילדים. תנו להם לחקור ולשחק !


אם אמא ואבא לחוצים ומנסים לשלוט בסיטואציה רוב הסיכויים שהקטנטנים יקלטו זאת ויהיו לחוצים גם כן, ובסוף כולם ייצאו לחוצים בתמונות, לא בדיוק המטרה של הצילום, נכון ?


משפחה משחקת עם ילדה בטבע

אתם יודעים מה הקטנטן שלכם אוהב לעשות אתכם, בין אם זה אבא שמניף אותם גבוה או אמא נותנת להם נשיקות רועשות על הבטן, תתרכזו בפעילויות האלה ואני כבר אדאג לתפוס את הרגעים הכי יפים מהזמן שלכם ביחד.


עד כאן עם הפוסט להיום, מקווה שמצאתם את הטיפים מועילים ונתראה בפוסט הבא ! ועד אז אתם מוזמנים לטייל בגלריה ולבדוק את מחירון צילומי גיל שנה.

120 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page