top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תtania gorkoz

האביב מגיע ! מה פורח ומתי מצטלמים ?

עודכן: 14 בינו׳ 2022

מרגיש שהחורף רק התחיל אבל האביב כבר מעבר לפינה ואיתו כל הצבעים והפריחות שכולם רוצים להצטלם איתם. הפריחה באה והולכת מהר וקל לפספס את ההזדמנות להצטלם עם השקדייה למשל, בפוסט זה אנסה לעשות קצת סדר ואעבור על מתי כדאי לשריין איתי צילומים לסוגי הפריחה השונים :)


#1 השקדייה (פברואר)

מי לא רוצה להצטלם עם הלבן היפהפה של השקדייה ? השקדייה מתחילה לפרוח לקראת סוף ינואר והיא בשיאה באמצע פברואר. בזמן כתיבת הפוסט אנחנו תכף באמצע ינואר אז מהרו והזמינו סשן צילומי משפחה או גיל שנה עכשיו לפני שיהיה מאוחר מדי (הן מבחינת מקומות פנויים והן מבחינת השקדייה שנעלמת מהר) !


צילומי משפחה בשקדייה
צילומי משפחה בשקדייה

#2 הרקפות (פברואר - מרץ)

השנה שמתי לב שהרקפות מתחילות קצת יותר מוקדם אבל בדרך כלל שיא הפריחה היא פברואר-מרץ אז כדאי להזמין כבר עכשיו :)


רקפות ורודות בצפוון

#3 החמניות (מאי)

עם חמניות צריך קצת מזל כי לא תמיד יש באזור הצילום השלי והמיקום שלהן תמיד משתנה אז צריך לחפש אותן, אבל כשיש, שיא הפריחה היא בחודש מאי.


שדה חמניות
שדה חמניות

#4 שדות החיטה (מאי)

כשאני חושבת על שדות חיטה אני ישר חושבת על הסרט גלדיאטור ;) והן מושלמות גם לצילומי גיל שנה ומשפחות. הצבע הזהוב ביחד עם השקיעה יוצרות שילוב יפהפה של צבעים.

שדות החיטה מוכנות לקציר בדרך כלל בחודש מאי ואז הן מקבלות את הצבע הצהוב שלהן.


צילומי גיל שנה בשדה חיטה
צילומי גיל שנה בשדה חיטה

#5 שדות התירס (יולי-אוגוסט)

זריעת התירס מתחילה באפריל והקטיף יכול להימשך עד אוגוסט. התירס אמנם לא צבעוני כמו השקדייה אבל גובה התירס והמעברים בשדות נותנים אפקט יפהפה והוא מושלם לצילומי גיל שנה

התירס מגיע לגובה טוב בסביבות חודש יולי אז מומלץ להזמין לפחות חודשיים לפני.


צילומי גיל שנה בשדה תירס
צילומי גיל שנה בשדה תירס

#6 עצי הזית (ספטמבר)

עצי הזית אמנם עצי ירוק-עד אבל הם נראים הכי יפים ובשיאם כשהם מלאים בזיתים והענפים שלהם כפופים ממשקל הזיתים. כדאי להגיע לפני שמתחילים הגשמים ואיתם מסיק הזיתים. התמונה למטה צולמה בחודש ספטמבר.


צילומי גיל שנה במטע זיתים
צילומי גיל שנה במטע זיתים

עד כאן הפוסט להיום, מקווה שעזרתי לכם להחליט מתי להצטלם ולדאוג שלא תפספסו את ההזדמנות להצטלם איך שאתם רוצים מתי שאתם צריכים :)

113 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page