top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תtania gorkoz

כפר כ-מה ?

עודכן: 10 בדצמ׳ 2021

אז החלטתם להצטלם אצלי! יכול להיות שזה צילומי ניו בורן , גיל שנה או משפחה, יש מצב שאתם גרים קרוב אליי או מגיעים מאילת או ממטולה, ככה או ככה אם אתם כבר מתכננים להגיע לכפר כמא שווה לנצל את ההזדמנות ולטייל בכפר המקסים שלנו. בפוסט זה אדבר על איפה שווה לבקר וכמובן על איפה שווה לאכול !


איפה שווה לבקר

  • עין קזאן - כשמייסדי הכפר התיישבו לראשונה באזור הם חיפשו מקור מים לחיות המשק שלהם וכך התגלה מעיין עין קזאן. כיום, המעיין עבר שיפוץ ומשמש פארק לתושבי הכפר וגם למבקרים. קחו את הקטנטנים שלכם לטייל בשבילים ולהנות מנוף הר התבור, שווה לקחת אתכם קצת אוכל ולהנות מפיקניק נחמד ליד המעיין.

צילומי גיל שנה באזור עין קזאן
צילומי גיל שנה באיזור עין קזאן

  • הכפר הישן - הכפר הישן נמצא באזור המסגד ויש בו בתים בנויים בסגנון צ׳רקסי ישן. הרחובות באזור זה צרים ומאוד נחמד לטייל ברגל. בנוסף, ברחובות יש מספר רב של בתי עסק מגוונים ששווה לבקר.

צילומי גיל שנה בכפר הישן
צילומי גיל שנה בכפר הישן

  • מחלבת אלברוס - שווה להגיע ולקנות קצת גבינה צ׳רקסית ולקחת איתכם הביתה כמזכרת, די בטוחה שתחסלו את המזכרת תוך זמן קצר. במחלבה תוכלו לטעום את הגבינות ולקבל הסבר על תהליך הכנת הגבינות.

איפה שווה לאכול

  • מזאן מאפים - חובה חובה חובה להגיע למאפייה ולאכול את מנת הדגל של הצ׳רקסים ה - חלוז'. מאפה מממולא גבינה צ׳רקסית ומטוגנת, המאפה מוכן במקום לפי הזמנה ככה שיותר טרי מזה - אין.

תמונה של חלוז׳
חלוז׳

  • כנאפה חסוס - הכנאפה היחידה בעולם עם גבינה צ׳רקסית ! מכינים את הכנאפה במקום והיא טרייה טרייה, בנוסף לכנאפה יש מגוון רחב של קינוחים שניתן להזמין.

  • צ׳מבורגר - אני ובעלי מכורים להמבורגרים המושחתים של צ׳מבורגר, נסו את הצ׳דר בורגר שלהם לא תתחרטו :) תבדקו אם הם פתוחים לפני שאתם מגיעים למקום, הם בדרך כלל מעדכנים באינסטה.


יש עוד הרבה מה לעשות בכפר וניתן למצוא את כל האתרים והאטרקציות באתר Yablar


עד כאן הפוסט להיום, מוזמנים לטייל בגלריה ולבדוק את המחירון :)

121 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page